är detta sverige

Sitter och svettas på mitt rum. Termometern visar dryga 29 grader, men jag har ändå hållt mig inomhus större delen av dagen. Kände att jag behövde en dag utan sol, med tre veckors konstant stekande sol och värme behövde jag en dag inne för att vila upp mig, och för att tvätta.

Dagen har alltså inte bjudit på något speciellt. Nu ikväll ska jag träffa min underbara vän Linnea, som jag inte har sett på nästan fyra veckor. Så det ska bli otroligt skönt att ses, uppdatera varandra om vad som har helst. Får jag min vilja igenom ska vi gå till Delsjön och ta ett kvällsdopp. Har inte badat på riktigt i Sverige ännu, så det är dags nu.


håller tummarna för att det är lika varmt
i vattnet som på malta, men tveksamt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback