en riktig överaskningsfest

En riktigt lyckad dag har det varit. Vid tre mötte jag mina fina vänner och fixade ordning det sista inför en överaskingsfest till våran vän Jenny. Det var en blandning av 'Sweet Sixteen party' och även ett litet avsked, eftersom hon ska flytta till Varberg. Runt sextiden anlände vi till Jenny, och hjälp vad hon blev överaskad. Blev en riktigt lyckad kväll med god mat och trevligt sällskap.



Dessan, Moa & Jenny



Jag livade upp mitt barnasinne



Urgod mat



Världens vackraste Jenny


Kommentarer
Elin säger:

Fan vad sugen jag blev på sallad nu!



Förresten, har du sett den ganska roliga, väldigt konstiga och unika nyhet på min blogg, om inte så bör du göra det, du lär få ett gott skratt som både jag och andra redan har fått :)

2010-07-25 | 14:19:35
Bloggadress: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback