sparklegirl is back on track

DIG:
1. Hur lång är du? 177
2. Vad vill du bli när du bli stor? öppna min egna nagelsalong.
3. Vad pluggar du? börjar gymnasiet till hösten. samhäll-ekonomi.
4. Har du långt hår? nja inte precis. halvlångt.
5. Vilken hårfärg har du? mörkbrunt.

FAMILJ:

1. Hur många syskon har du? en storasyster. och två ''småsyskon''
2. Hur många ställen har du bott på? fyra
3. Vem i din familj stör du dig mest på? ingen tror jag.
4. Vilken familjemedlem är snällast? Jag såklart :)
5. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? innan jag åkte till malta. så kanske fyra veckor sedan.

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? igår
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? har delat rum med tre underbaringar i tre veckor på malta. men kanske inte gills.
3. Kompis som du har känt längst? emilia skulle jag tro.
4. Vem känner dig bäst? hmm.. finns några som känner mig riktigt bra.
5. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? åhnej.

KLÄDER:
1. Vad har du på dig nu? midjekjol och en tröja.
2. Har du bytt om idag? yes.. tre-frya gånger.
3. Har du gett bort kläder någon gång? ja
4. Har du ångrat ett klädköp nån gång? många gånger
5. Vad använder du för skor? gladiator och converse.


 


Kommentarer
Juliette säger:

fiin blogg:D

2010-07-17 | 00:27:46
Bloggadress: http://sweetiieme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback