klockan är efter midnatt

Största biosalongen, cashewnötter och bounty. Eclipse var riktigt bra.. fast jag var riktigt trött så höll nästan på att somna men som tur var höll Edward mina ögon öppna.

Klockan har precis slagit över tolv och jag tror nog det är dags för mig att sova. Ska ställa klockan på nio så jag kommer upp i tid. Har jag tur orkar jag ta mig en löprunda direkt när jag vaknar. Men innan jag somnar ska jag titta igenom alla mina Malta bilder, åh vad jag saknar det. Saknar mina underbara vänner. Saknar värmen. Saknar solen.



Alla underbara som åkte ifrån Göteborg.
Johanna's bild


Kommentarer
evve säger:

superfin bild på headern!

2010-07-20 | 22:52:04
Bloggadress: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback