första september

Kan börja med att berätta lite om vad som har hänt sen sist..
I måndags spelade jag träningsmatch. Det gick helt ok. Riktig kul att allt har kommit igång igen och till helgen börjar den riktiga serien.

Igår (tisdag) så var jag i skolan. Vi hade idrott för första gången och jag tror (vet) att det kommer bli riktigt roligt. Våran idrottslärare verkar hur bra som helst. Jag blev genast riktigt motiverad till att ha idrott (trodde aldrig jag skulle säga det..).


Idag är det första september, med andra ord höst. Känns riktigt härligt.. det är höstkyla och höstvärme. Skolan idag gick bra. Hade enbart två lektioner så jag slutade tio i elva, onsdagar är bara för härliga. Efter skolan kom Linnea och Dessan hem till mig. Vi åt pannkakor, pluggade, pratade mm. Det var så roligt att träffa mina fina vänner igen. Runt tre tiden åkte jag och mötte upp Hanna utanför skolan. Vi tog bussen till Mölndal, Hannas place med andra ord. Vi gjorde kladdkaka, som blev så sjukt lyckad. Så den mumsade vi i oss till en massa tjejsnack ♥

Inte nog med detta.. jag har även spelat bowling idag. Träning mellan sju och åtta. Det gick bra även denna dag, så känner mig riktigt nöjd. Nu gäller det att spela bra på b-lags matchen på söndag. Jag ska försöka träna på fredag, lite extra träning inför match skadar aldrig så man kan prestera bra.


Jag och min bästa tvilling Hanna ♥


Kommentarer
LIENE säger:

åh så gott med kladdkaka!

2010-09-02 | 13:02:10
Bloggadress: http://lienesblogg.blogg.se/
Micke säger:

Ha en riktigt bra helg!!!

2010-09-03 | 11:07:43
Bloggadress: http://loveliferock.blogg.se/
ida säger:

skulle inte du sjuta blogga ? . inte för att jag vill det, din blogg e bra och så men du skrev det i något inlägg ? :)



kram

2010-09-11 | 14:28:28
Bloggadress: http://idaahlseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback