♥ livet passerar på några sekunder

Hej dagboken. Jag har inte skrivit något sen början av januari. Jag har inte dokumenterat i bilder. Jag låter bara livet passera utan att fundera eller lägga märke till det. Nu ska det vara slut på sådant trams.

Jag älskar att skriva. Jag älskar att prata. Jag älskar att berätta för andra om vad som händer i mitt liv, positiva händelser samt negativa. Jag älskar att lyssna på andra. Älskar att höra livshistorier. Men förr att höra andras historier vill jag även skriva ner mina.

Det är sommarlov nu, sommar 2012.
Min sommar ska det bli. Månaderna fram tills nu har varit de bästa på länge. Det har hänt mycket; jag firade det mest händelserika nyåret någonsin, jag fyllde 18 och firade i två veckor, fått en supersöt kanin som heter Choklad, umgåtts med mina finaste vänner och familj som jag älskar mest av allt, tagit körkort, jag har tatuerat mig (!!!!), shoppat för pengar jag skulle spara till en resa, fått bra betyg, fått dåliga betyg, gråtit, skrattat, festat som aldrig förr, fått tietzes syndrom, klippt av mitt långa hår, och som grädde på moset har jag nu sommarlov plus att på onsdag gör jag en stor förändring.

Hejdå dagboken. Sant nöje att höras vid igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback